Alldeles strax lektion

Hejsan! Sitter i skolan och kikar runt lite här innan lektion. Jag hinner inte skriva så mycket just nu men mer uppdatering kan jag lova er ikväll. Idag står hoppträning på schemat. Vi får hoppas att den inte är försenad idag, då börjar vi hoppa runt 9 och det blir lite sent. Egentligen ska den dra igång halv 9 men det blir alltid försenat. Vi brukar oftast vara tillbaka till stallet lite efter 11 och då har jag inte ens fixat hästen, men ibland kan man inte välja, huvudsaken är att vi får träna.

Nu till något annat viktigt, projektet med min häst. Igår började Ida med min häst. Hon longerade honom och tömkörde. Han är fortfarande väldigt stum och stel men det hoppas vi att det ska bli ändring på. Hon har gjort upp ett schema som hon kommer att gå efter, i 3 månaders tid.

Vi hörs ikväll!


Jag just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0