Clinic

God morgon! Lite sent kanske men själva bloggsystemet har inte alls funkat nu på morgonen. Jag är ganska nyss hemkommen från Karlstad. Jag och min pappa åkte in för att han behövde lampor till transporten och för att jag behövde nya sporrar. Det blev ett par från Hööks. Nu är jag hemma och väntar på att få åka till stallet. I vanliga fall brukar jag åka moped ut men den har krånglat i några dagar så jag vågar nog inte ta den idag. Har ju varken pengar eller gratis sms på mobilen, så det vore lite vågat att åka ut med mopeden när den bara kan få för sig att stanna när och var som helst. Felet är att förgasaren är full.

Väl i stallet tänkte jag att jag skulle fixa allt inför morgondagen. Då åker vi till Munkedal, ska på clinic för Josefin Hansén. Det var priset vi vann på senaste tävlingen då vi red finalen i Svelandstilen, slutade på en 3:e plats.

Vi hörs senare ikväll!


Kommentarer
Postat av: Klara Hovstadius

SV: Hej!

Vad roligt :) Skicka ett mail till [email protected], skriv om du bara vill ha design eller header, om du har vissa önskemål (tex färg) och skicka med bilder :)

2010-10-02 @ 21:44:54
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0