Hemkommen och klar

Hola! Har precis nyss kommit hem från stallet. Har hunnit fixa det mesta, smörjt sadel och träns, tvättat benskydd och allt annat vad det innebär. Jag har även varit duktig och lagt i en tvätt med kläder som jag ska använda imorgon. Av den lilla tid som återstår av dagen hade jag tänkt att duscha och äta. Det finns inte så mycket mat att välja på just nu men det får nog bli ägg och kanske någon smörgås.

Red inget idag, blev en jobbig promenad istället. Han är så stark på marken och tror att han kan bestämma hur han vill men vi jobbar på det. I slutet gick han fint bredvid mig, utan att vara stark och jobbig.



Kommentarer
Postat av: Lovisa

fin han är! :)

2010-10-04 @ 17:28:16
URL: http://nettansmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0