Inte igår

Hej på er! Det var inte igår som jag bloggade senast. Det har varit mycket i skolan och även allt runt omkring. Jag har inte haft tiden att blogga helt enkelt. Jag kör nu på en egen satsning och det innebär att jag kommer att skriva vad jag gör på dagarna, tycka till och göra lite egna kategorier och köra efter det.

Ni undrar säkert hur det står till med hästen och hur allt går. Jag kan berätta att allt går finemang, som på räls. Vi har varit ute och tävlat lite nu under säsongen som varit med godkända resultat. Jag hade tänkt att berätta lite mer om det inom en snar framtid. Vi har även ett spännande projekt framför oss som jag hoppas kommer att bli som det är tänkt, vilket kommer att bli helt underbart och som även kommer att förändra hela vår situation och ridning.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0