Prov

Jag har spenderat hela min helg uppe i Rista, hos min mamma och Stefan. Det har inte hänt så mycket, har för det mesta softat. I lördags var vi till Kupolen en sväng, hittade en jacka som jag ville köpa. En röd från Everest, väldigt lik den jag använde förra året. Det är något att kanske tänka på om några månader, när det blir kallare så att säga.

Nu behöver jag plugga på prov. Vi har prov i religion i morgon, gällande Judendomen, Islam och Kristendomen. Jag har knappt pluggat och det är över 140 frågor.

Bäst att sätta på sig glasögonen och bosätta sig i papprena. Skämt åsido!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hello dotera..

Ja de har varit kalasgött att ha dig häruppe i Rista. Skönt för dig att få varva ner lite då du för det mesta stressar runt för att hinna med allt på "hemmaplan"



Superfin blogg!! Läckert!



Snart är det Stockholm horseshow,, ska bli spännande o supernice!



Ha det bäst o lycka till på provet imorron.



Älskar dig mest,

puss o kram

mamma

2010-10-18 @ 00:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0