Sängen väntar

Idag stod det som sagt hoppträning på schemat, och det gick riktigt bra. Han lyssnade ganska bra på mina hjälper men det är fortfarande många. bitar som behöver fallas på plats. Idag var det svängar vi övade på, som låg på en ganska låg höjd, runt 1 meter. Han hoppade många fina språng. Fredrik tyckte att han hoppade med stor höjd idag vilket var skoj att höra!

Imorgon är det trimning hemma hos Fredrik, han ska även rida igenom Golden. Han har gått ganska hårt nu under några dagar men efter imorgon ska han få två vilodagar.

Nu väntar sängen på mig så jag får väl ta och inta min plats. Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Roligt att de gick bra gumman!



Hoppas att du fick sova gott inatt, <3

2010-10-06 @ 09:32:12
Postat av: Anonym

hur ofta vilar han i veckan ungefär? :) svara i ett inlägg! :D

2010-10-06 @ 14:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0