Munkedal

Hej! Förlåt för att jag inte bloggade igår men det fanns ingen tid till det. Igår var jag som sagt i Munkedal på clinic för Josefin Hansén. Hon var riktigt bra! Hon tyckte att Golden hoppade mycket trevligt och även att jag red och hoppade trevligt. Det kändes i varje språng att han tog i och hoppade upp sig. Hon hade ganska likt upplägg i framridningen som Fredrik men själva hoppningen var lite annorlunda. Vi fick hoppa en linje, dogleg med volt emellan, kombination och lite vanliga hinder som i slutet blev till en bana. Jag fick hoppa en bana på 110-120 cm. Ridhuset var 42x22 m, vilket är ganska litet så det var bra för oss att träna på lite mindre yta vilket fungerade bra.

Bild föreställande: anlaggning

Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Hej! Spana gärna in min blogg. Jag skriver bl.a. om VM i Kentucky!

/ Eleonor

2010-10-04 @ 19:21:01
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0