Träningsvärk

Trimningen hemma hos Fredrik gick bra. Han använde graman, för att undvika kampen som oftast uppstår. Golden jobbade på fint, han gjorde det han skulle och blev lite loss i sidorna. Jag fick rida lite på slutet och känna lite på honom och han kändes fin. Red lite tempoväxlingar och friskare tempo då han tar för sig och blir automatiskt lite lättare att rida. Fredrik tyckte att jag skulle rida med graman nu under några dagar, speciellt när jag rider ut.

Jag har träningsvärk. Att så lite ridning kan påverka träningsvärk.

Nu är det dags för mig att hoppa i sängen, annars somnar jag väl snart framför datorn. Puss!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är duktig du gumman,, bra kämpat!

<3<3<3

2010-10-07 @ 05:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0